Klasa 3 - Java ON LINE - MATEMATIKUS Akademia Młodego Informatyka - Szkoła Projektowania Gier i Animacji Komputerowych Tomasza Gwiazdy

MATEMATIKUS
Akademia Młodego Informatyka
Prof. Tomasza Gwiazdy
MATEMATIKUS
Przejdź do treści

ZASADY REKRUTACJI

Do 2 klasy automatycznie przyjmowani są absolwenci 1 klasy profilu Programowanie Gier.

Uczniowie nieuczący się dotychczas w MATEMATIKUS, a spełniający następujące warunki:
  • Uczeń 5 lub 6 klasy szkoły podstawowej (w nowym roku szkolnym 2025/2026).
  • Znający dobrze język SCRATCH lub środowisko STENCYL lub dowolny inny język programowania na poziomie podstawowym.
  • Uczący się (co najmniej od trzech lat) języka angielskiego.
  • Brak problemów z matematyką.

Wymagania dla chętnych do nauki w trybie on-line:
  • Bardzo dobre łącze internetowe.
  • Komputer pracujący pod kontrolą MS WINDOWS 10 lub 11.
  • Zajęcia odbywają się w oparciu o platformę MICROSOFT TEAMS.

PROGRAM NAUCZANIA

SEMESTR ZIMOWY I LETNI (2025/2026)

Programowanie w języku Java (2D) - tworząc dwuwymiarowe gry i symulacje uczniowie poznają podstawy języka programowania JAVA. W toku nauki poznają i opanują następujące pojęcia - obiekt, klasa, hierarchia klas,  metoda, dziedziczenie, konstruktor, zmienna, zasięg zmiennych, instrukcje warunkowe, pętle.

Zintegrowane środowisko programistyczne (IDE), w którym będziemy pracować to GREENFOOT. Środowisko to zostało specjalnie opracowane dla celów dydaktycznych w School of Computing King's College London.

Poniżej - przykładowe zrzuty z ekranów projektów  gier realizowanych w trakcie zajęć.
Liście i wombaty
Asteroidy
Mały krab
Symulator kota
Krwioobieg
Flappy bird
Space invaders
Cegły
Pianino
Francuski żołnierz

TERMINY I KOSZTY

Terminy - rok szkolny 2025/2026

  • Rok szkolny w MATEMATIKUS rozpoczyna się 1 września 2025 a kończy 26 czerwca 2026.
  • Lekcje w klasie 2-giej profilu Programowanie Gier odbywają się raz w tygodniu (z wyjątkiem świąt), w następujących godzinach:

ZAJĘCIA ON-LINE
środa : 18.00-19.30

  • Prowadzący zajęcia: Tomasz Gwiazda
  • Każda grupa liczy maksymalnie sześciu uczniów.
  • Lekcja trwa 1,5 godziny zegarowej bez przerwy (czyli 2 godziny lekcyjne).
  • Rok szkolny kończy się wydaniem świadectwa ukończenia klasy potwierdzającego nabyte przez ucznia umiejętności.
Koszty

  • Koszt pojedynczej lekcji wynosi 60 PLN.
  • Opłaty wnoszone są z góry (wyłącznie przelewem) za każdy kolejny miesiąc na podstawie informacji o płatności wysyłanych e-mailem przez MATEMATIKUS. Faktury są wystawiane na żądanie, po zaksięgowaniu wpłaty za kolejny miesiąc.
  • Pierwsza wpłata jest wnoszona na początku września - przed rozpoczęciem roku szkolnego w MATEMATIKUS.
  • MATEMATIKUS nie ponosi odpowiedzialności za nieobecność ucznia na zajęciach i nie odlicza nieobecności od należnych opłat.
  • W wypadku nieobecności ucznia, zajęcia rejestrowane są w postaci filmu, do którego link przesyłany jest rodzicom ucznia po zajęciach.


ZAPISY

Rezerwacji miejsca na zajęcia w roku szkolnym 2025/2026 można dokonać wyłącznie za pomocą poniższego formularza rezerwacji.

Po dokonaniu rezerwacji w ciągu 24 godzin otrzymają Państwo sms oraz e-mail potwierdzający przyjęcie rezerwacji.
FORMULARZ REZERWACJI
2-klasa profil: Programowanie Gier








Wyrażam zgodę na przetwarzanie wyżej podanych danych osobowych wyłącznie dla celów rekrutacji oraz czynności ewidencyjno-księgowych związanych z prowadzeniem lekcji przez MATEMATIKUS

Zapoznałam/zapoznałem się z Klauzulą Informacyjną o Przetwarzaniu Danych w MATEMATIKUS i akceptuję jej warunki.
Wróć do spisu treści