Klasa 2 - Stencyl ON LINE - MATEMATIKUS Akademia Młodego Informatyka - Szkoła Projektowania Gier i Animacji Komputerowych Tomasza Gwiazdy

MATEMATIKUS
Akademia Młodego Informatyka
Prof. Tomasza Gwiazdy
MATEMATIKUS
Przejdź do treści

ZASADY REKRUTACJI

Do 2 klasy profilu Programowanie Gier automatycznie przyjmowani są uczniowie będący absolwentami 1 klasy profilu Programowanie Gier.

Uczniowie nieuczący się dotychczas w MATEMATIKUS, a spełniający następujące warunki:
  • Uczeń 4 lub 5 klasy szkoły podstawowej (w nowym roku szkolnym 2024/2025).
  • Uczący się (co najmniej od dwóch lat) języka angielskiego.
  • Brak problemów z matematyką.

Wymagania dla chętnych do nauki w trybie on-line:
  • Bardzo dobre łącze internetowe.
  • Komputer pracujący pod kontrolą MS WINDOWS 10 lub 11.
  • Zajęcia odbywają się w oparciu o platformę MICROSOFT TEAMS.




PROGRAM NAUCZANIA

SEMESTR ZIMOWY ORAZ SEMESTR LETNI (2024/2025)

Programowanie gier na urządzenia mobilne w języku/środowisku STENCYL - nabyte do tego momentu umiejetności zostaną pogłębione w wywodzącym się od języka SCRATCH, profesjonalnym środowisku jakim jest STENCYL i wykorzystane do programowania gier uruchamianych na wszelkich urządzeniach mobilnych, jak również PC i MAC.

Koncepcje dotyczące programowania, jakie uczniowie poznają to: obiekt, metoda, klasa, kolejność, iteracje/pętle, instrukcje warunkowe, zmienne, listy, obsługa zdarzeń, współbieżność, wejście/wyjście, wyrażenia logiczne, liczby losowe, interfejs użytkownika.

Publikacja - uczniowie poznają techniki i zasady publikacji oraz ewentualnej komercjalizacji napisanych przez siebie gier. Wszystkie opracowane przez uczniów gry w środowisku STENCYL zostaną opublikowane przez nich na GOOGLE PLAY w trybie wczesnego dostępu Alfa lub Beta.

Poniżej - przykładowe zrzuty z ekranów projektów  gier realizowanych w trakcie zajęć.
Platformówka
Wojny gwiezdne
Labirynt
Flappy bird
Space invaders
Wyścigi

TERMINY I KOSZTY

Terminy - rok szkolny 2024/2025

  • Rok szkolny w MATEMATIKUS rozpoczyna się 9 września 2024 a kończy 27 czerwca 2025.
  • Lekcje w klasie 2-giej profilu Programowanie Gier odbywają się raz w tygodniu (z wyjątkiem świąt), w następujących godzinach:

ZAJĘCIA  ON-LINE
czwartek (grupa A): 18.00-19.30

  • Prowadzący zajęcia: Tomasz Gwiazda
  • Każda grupa liczy maksymalnie jedenastu uczniów.
  • Lekcja trwa 1,5 godziny zegarowej bez przerwy (czyli 2 godziny lekcyjne).
  • Rok szkolny kończy się wydaniem świadectwa ukończenia potwierdzającego nabyte przez ucznia umiejętności.
Liczba lekcji w kolejnych miesiącach
IX
X
XI
XII
I
II
III
IV
V
VI
czwartek (grupa A)
3
4
4
4
4
4
4
4
4
3
Pierwsza lekcja: 12.09.2024 grupa A
Ostatnia lekcja: 26.06.2025 grupa A
Koszty

  • Koszt pojedynczej lekcji wynosi 60 PLN.
  • Opłaty wnoszone są z góry (wyłącznie przelewem) za każdy kolejny miesiąc na podstawie informacji o płatności wysyłanych e-mailem przez MATEMATIKUS. Faktury są wystawiane na żądanie, po zaksięgowaniu wpłaty za kolejny miesiąc.
  • Pierwsza wpłata jest wnoszona na początku września - przed rozpoczęciem roku szkolnego w MATEMATIKUS.
  • MATEMATIKUS nie ponosi odpowiedzialności za nieobecność ucznia na zajęciach i nie odlicza nieobecności od należnych opłat.
  • W wypadku nieobecności ucznia, zajęcia rejestrowane są w postaci filmu, do którego link przesyłany jest rodzicom ucznia po zajęciach.

Harmonogram płatności za kolejne miesiące w PLN
IX
X
XI
XII
I
II
III
IV
V
VI
czwartek (grupa A)
180
240
240
240
240
240
240
240
240
180

ZAPISY

Rezerwacji miejsca na zajęcia w roku szkolnym 2024/2025 można dokonać wyłącznie za pomocą poniższego formularza rezerwacji.

Po dokonaniu rezerwacji w ciągu 12 godzin otrzymają Państwo sms oraz e-mail potwierdzający przyjęcie rezerwacji.
FORMULARZ REZERWACJI
2-klasa profil: Programowanie Gier








Wyrażam zgodę na przetwarzanie wyżej podanych danych osobowych wyłącznie dla celów rekrutacji oraz czynności ewidencyjno-księgowych związanych z prowadzeniem lekcji przez MATEMATIKUS

Zapoznałam/zapoznałem się z Klauzulą Informacyjną o Przetwarzaniu Danych w MATEMATIKUS i akceptuję jej warunki.
Wróć do spisu treści