Klasa 4 - Unity + C# ON LINE - MATEMATIKUS Akademia Młodego Informatyka - Szkoła Projektowania Gier i Animacji Komputerowych Tomasza Gwiazdy

MATEMATIKUS
Akademia Młodego Informatyka
Prof. Tomasza Gwiazdy
MATEMATIKUS
Przejdź do treści

ZASADY REKRUTACJI

Do 3 klasy automatycznie przyjmowani są absolwenci 2 klasy profilu Programowanie Gier.

Uczniowie nieuczący się dotychczas w MATEMATIKUS, a spełniający następujące warunki:
  • Uczeń 6 lub 7 klasy szkoły podstawowej (w nowym roku szkolnym 2025/2026).
  • Znający język programowania JAVA lub C# na poziomie podstawowym.
  • Uczący się (co najmniej od trzech lat) języka angielskiego.
  • Brak problemów z matematyką.

Wymagania dla chętnych do nauki w trybie on-line:
  • Bardzo dobre łącze internetowe.
  • Komputer pracujący pod kontrolą MS WINDOWS 10 lub 11.
  • Zajęcia odbywają się w oparciu o platformę MICROSOFT TEAMS.

PROGRAM NAUCZANIA


SEMESTR ZIMOWY I LETNI (2025/2026)

Programowanie w profesjonalnym środowisku deweloperskim UNITY 3D - tworząc trójwymiarowe gry uczniowie poznają swoje pierwsze w pełni profesjonalne środowisko jakim jest "UNITY 3D". Jednocześnie rozszerzą i ugruntują swoje umiejętności programowania w Javie - tym razem programując w jej "mutacji" jaką jest język Microsoft C#.

Wszystkie opracowane przez uczniów gry zostaną opublikowane przez nich na GOOGLE PLAY w trybie wczesnego dostępu Alfa lub Beta.

Poniżej - przykładowe zrzuty z ekranów projektu realizowanego w trakcie zajęć.
Unity
Widok mapy 1
Unity
Widok mapy 2
Unity
Widok mapy 3
Unity
Widok mapy 4
Unity
Projektowanie postaci

TERMINY I KOSZTY

Terminy - rok szkolny 2025/2026

  • Rok szkolny w MATEMATIKUS rozpoczyna się 1 września 2025 a kończy 26 czerwca 2026.
  • Lekcje w klasie 4-tej profilu Programowanie Gier odbywają się raz w tygodniu (z wyjątkiem ferii szkolnych i świąt), w następujących godzinach:

ZAJĘCIA ON LINE
poniedziałek (grupa A): 18.00-19.30
piątek (grupa B): 18.00-19.30

  • Prowadzący zajęcia: Tomasz Gwiazda
  • Każda grupa liczy maksymalnie ośmiu uczniów.
  • Lekcja trwa 1,5 godziny zegarowej bez przerwy (czyli 2 godziny lekcyjne).
  • Rok szkolny kończy się wydaniem świadectwa ukończenia potwierdzającego nabyte przez ucznia umiejętności.
Koszty

  • Koszt pojedynczej lekcji wynosi 60 PLN.
  • Opłaty wnoszone są z góry (wyłącznie przelewem) za każdy kolejny miesiąc na podstawie informacji o płatności wysyłanych e-mailem przez MATEMATIKUS. Faktury są wystawiane na żądanie, po zaksięgowaniu wpłaty za kolejny miesiąc.
  • Pierwsza wpłata jest wnoszona na początku września - przed rozpoczęciem roku szkolnego w MATEMATIKUS.
  • MATEMATIKUS nie ponosi odpowiedzialności za nieobecność ucznia na zajęciach i nie odlicza nieobecności od należnych opłat.
  • W wypadku nieobecności ucznia, zajęcia rejestrowane są w postaci filmu, do którego link przesyłany jest rodzicom ucznia po zajęciach.


ZAPISY

Rezerwacji miejsca na zajęcia w roku szkolnym 2025/2026 można dokonać wyłącznie za pomocą poniższego formularza rezerwacji.

Po dokonaniu rezerwacji w ciągu 24 godzin otrzymają Państwo sms oraz e-mail potwierdzający przyjęcie rezerwacji.
FORMULARZ REZERWACJI
3-klasa profil: Programowanie Gier








Wyrażam zgodę na przetwarzanie wyżej podanych danych osobowych wyłącznie dla celów rekrutacji oraz czynności ewidencyjno-księgowych związanych z prowadzeniem lekcji przez MATEMATIKUS

Zapoznałam/zapoznałem się z Klauzulą Informacyjną o Przetwarzaniu Danych w MATEMATIKUS i akceptuję jej warunki.
Wróć do spisu treści