2 klasa Programowanie - Program nauczania - MATEMATIKUS Akademia Młodego Informatyka - Szkoła Projektowania Gier i Animacji Komputerowych Tomasza Gwiazdy

MATEMATIKUS
Akademia Młodego Informatyka
Tomasza Gwiazdy
MATEMATIKUS
Przejdź do treści
PROGRAM NAUCZANIA

PIERWSZA POŁOWA SEMESTRU ZIMOWEGO (2020/2021)

Programowanie w języku Scratch - tworząc gry, animacje i interaktywne historie uczniowie poznają swój pierwszy język programowania - Scratch. Język ten został specjalnie opracowany w M.I.T. Media Lab dla ich kategorii wiekowej i jest powszechnie uznawany za język "pierwszego kontaktu" z programowaniem. Koncepcje dotyczące programowania, jakie uczniowie poznają dzięki Scratch to: kolejność, iteracje/pętle, instrukcje warunkowe, zmienne, listy, obsługa zdarzeń, współbieżność, wejście/wyjście, wyrażenia logiczne, liczby losowe, interfejs użytkownika.

UWAGA: jeżeli Twoje dziecko zna język Scratch - zadzwoń do nas - być może kwalifikuje się do klasy 3-ciej.

DRUGA POŁOWA SEMESTRU ZIMOWEGO ORAZ SEMESTR LETNI (2020/2021)

Programowanie gier na urządzenia mobilne w języku/środowisku STENCYL- nabyte do tego momentu umiejetności zostaną pogłebione w profesjonalnym środowisku jakim jest STENCYL i wykorzystane do programowania gier uruchamianych na wszelkich urządzeniach mobilnych, jak również PC i MAC.

Publikacja - uczniowie poznają techniki i zasady publikacji oraz ewentualnej komercjalizacji napisanych przez siebie gier. Wszystkie opracowane przez uczniów gry w środowisku STENCYL zostaną opublikowane przez nich na GOOGLE PLAY w trybie wczesnego dostępu Alfa lub Beta.


Copyrights (C) 2008-2021 Tomasz Dominik Gwiazda
Member of:
Wróć do spisu treści