1 klasa Grafika i Animacja - Program nauczania - MATEMATIKUS Akademia Młodego Informatyka - Szkoła Projektowania Gier i Animacji Komputerowych Tomasza Gwiazdy

MATEMATIKUS
Akademia Młodego Informatyka
Prof. Tomasza Gwiazdy
MATEMATIKUS
Przejdź do treści

PROGRAM NAUCZANIA

SEMESTR ZIMOWY (2022/2023)

  • Animacja rysunkowa 2D - odmiana animacji poklatkowej, w której zawartością kolejnych klatek są rysunki. Z tym typem animacji stykamy się najczęściej oglądając wszelkie animowane filmy rysunkowe - począwszy od krótkich etiud, a skończywszy na słynnych pełnometrażowych produkcjach wielkich i znanych wytwórni. Oprogramowanie, które zastosujemy do nauki to Flip Boom All Star.


SEMESTR LETNI (2022/2023)

  • Grafika wektorowa 2D - jeden z dwóch podstawowych rodzajów grafiki komputerowej, w której obraz zapisywany jest za pomocą figur geometrycznych. Drugim rodzajem jest grafika rastrowa, jednak w odróżnieniu od niej - grafika wektorowa jest grafiką w pełni skalowalną co oznacza, że obrazy wektorowe można powiększać i zmieniać ich proporcje bez utraty ich jakości. Oprogramowanie, które zastosujemy do nauki to Inkscape.

Wróć do spisu treści