1 klasa Grafika i Animacja - Program nauczania - MATEMATIKUS Akademia Młodego Informatyka - Szkoła Projektowania Gier i Animacji Komputerowych Tomasza Gwiazdy

MATEMATIKUS
Akademia Młodego Informatyka
Tomasza Gwiazdy
MATEMATIKUS
Przejdź do treści
PROGRAM NAUCZANIA

SEMESTR ZIMOWY (2020/2021)

  • Animacja rysunkowa 2D - odmiana animacji poklatkowej, w której zawartością kolejnych klatek są rysunki. Z tym typem animacji stykamy się najczęściej oglądając wszelkie animowane filmy rysunkowe - począwszy od krótkich etiud, a skończywszy na słynnych pełnometrażowych produkcjach wielkich i znanych wytwórni. Oprogramowanie, które zastosujemy do nauki to Flip Boom All Star.


SEMESTR LETNI (2020/2021)

  • Grafika wektorowa 2D - jeden z dwóch podstawowych rodzajów grafiki komputerowej, w której obraz zapisywany jest za pomocą figur geometrycznych. Drugim rodzajem jest grafika rastrowa, jednak w odróżnieniu od niej - grafika wektorowa jest grafiką w pełni skalowalną co oznacza, że obrazy wektorowe można powiększać i zmieniać ich proporcje bez utraty ich jakości. Oprogramowanie, które zastosujemy do nauki to Inkscape.

Copyrights (C) 2008-2021 Tomasz Dominik Gwiazda
Member of:
Wróć do spisu treści